x
Deze website gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Lees meer

Vacature
Hoofd Stafbureau

Om onze impact verder te vergroten, bouwen we voortdurend samenwerkingen en partnerships met corporates, fondsen en overheden. Dit stelt ons in staat om meer talenten te begeleiden en hun kansen op de arbeidsmarkt en in de samenleving te vergroten.

Ben jij iemand die strategisch kan meedenken, operationele processen kan optimaliseren en verschillende teams kan aansturen? Dan zijn wij op zoek naar jou als onze nieuwe Hoofd Stafbureau.

WAT GA
JE DOEN?


In deze nieuwe veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor een probleemloze bedrijfsvoering. Als hoofd Stafbureau stuur je een team van medewerkers en coördinatoren aan en je rapporteert rechtstreeks aan de voorzitter van het Bestuur. Je bent de voorzitter van het wekelijks overleg met de bestuurder waarin alle stafdisciplines voorbijkomen, lijnen worden uitgezet en acties bepaald. Je bent daarbij de schakel tussen bestuur en stafmedewerkers. In deze veelzijdige rol ben jij verantwoordelijk voor het bedenken, implementeren en optimaliseren van diverse bedrijfsprocessen. Samen met het bestuur en jouw team werk je aan de strategie voor de komende jaren en zorg je voor de implementatie daarvan binnen de organisatie. Je bent een verbindende schakel tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat processen naadloos op elkaar aansluiten om een maximaal resultaat te behalen.

Je houdt je bezig met: Strategie vertalen: Je denkt mee over nieuwe ideeën en zet deze om in concrete plannen en projecten voor het stafbureau. Je bent de schakel tussen bestuur en stafbureau. Je zit vergaderingen voor, verzamelt relevante informatie voor het bestuur en bewaakt de voortgang van gemaakte afspraken.

 

  • Bedrijfsvoering: Je bent verantwoordelijk voor de operationele processen binnen SWOM, waaronder HR, sales, fondsenwerving en marketing & communicatie.

 

  • Procesoptimalisatie: Je optimaliseert de werkstromen en zorgt dat alles soepel verloopt. Je verbetert processen en creëert nieuwe kansen.

 

  • Business Development: Samen onderzoeken we nieuwe samenwerkingskansen en je bouwt duurzame partnerships op met bijvoorbeeld corporate bedrijven, fondsen en overheden.

 

  • Projectmanagement: Je denkt mee over het implementeren van verschillende projecten gericht op organisatieontwikkeling, fondsenwerving en de marketing en sales

 

  • Sales: Samen met de penningmeester van SWOM stuur je de salesmanager aan.

 

  • Evenementen & communicatie: Je coördineert events en zorgt samen met het marketingteam voor effectieve communicatie naar onze stakeholders.

 

  • Leidinggeven: Je geeft (in)direct leiding aan de medewerkers van het stafbureau (in totaal ongeveer 20 medewerkers),

Wie ben jij?

Je bent een strategische denker met een hands-on mentaliteit. Je hebt ervaring met het aansturen van teams en weet hoe je mensen kunt motiveren en processen kunt optimaliseren. Je hebt affiniteit met de doelgroep van SWOM en zet jouw commerciële vaardigheden in om maatschappelijke impact te maken.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Je hebt ca. 3 jaar ervaring in een relevante functie, zoals bijvoorbeeld een rol als politiek assistent, bestuurssecretaris, manager stafbureau;
  • De dynamiek van een politieke setting is voor jou bekend terrein Je hebt ruime leidinggevende ervaring Je hebt een visie op bedrijfsontwikkeling en weet deze om te zetten in resultaatgerichte acties;
  • Ervaring met bedrijfsvoering, salesprocessen, projectmanagement, fondsenwerving en HR;
  • Affiniteit met marketing en communicatie; Je woont binnen een straal van 35 km van Den Haag Centrum;
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep;

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris tussen €4000 en €5500 per maand, afhankelijk van ervaring;
  • Mogelijkheden om door te groeien en mee te bouwen aan de verdere ontwikkeling van een ambitieuze social enterprise;
  • Veel autonomie en verantwoordelijkheid bij het vormgeven van de bedrijfsstrategie;
  • Een echte bijdrage leveren aan de maatschappij;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen en cursussen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een laptop, telefoon en pensioenregeling en NS Business Card;
  • Twee keer per week gratis sporten met collega's onder leiding van een Personal Trainer;
  • Werken in een professioneel, gedreven, maatschappelijk betrokken en gezellig team.

Solliciteren

Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar onze Operationeel Directeur, Petra Haveman. Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen via onderstaande gegevens.

E-mail: HR@SWOM.nl

Tel: 070-2190140

ONTMOET ONS TEAM worden dit jouw nieuwe collega's?

Bekijk meer